Bursa İnegöl'den çözüm merkezi ekibine hafta sonu eğitimi

Bursa İnegöl'den çözüm merkezi ekibine hafta sonu eğitimi

EĞİTİM 30.06.2025 15:43:20 0
Bursa İnegöl
Haberi Sesli Oku

Bursa İnegöl Belediyesi, akademik iş birlikleri kapsamında Uludağ Üniversitesi Orhaneli Meslek Yüksekokulu ile imzaladığı protokol doğrultusunda, 7 gün 24 saat vatandaşların taleplerine yanıt veren Çözüm Merkezi ekibine yönelik hafta sonu özel bir eğitim programı düzenledi.

BURSA (İGFA) - Bursa İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban’ın göreve geldiği ilk günden bu yana önemle üzerinde durduğu projelerden biri olan “vatandaşla birebir iletişim” noktasındaki Çözüm Merkezi birimi her geçen gün gelişmeye devam ediyor. İnegöl Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Çözüm Merkezi, Türkiye’nin en hızlı ulaşılabilir kurumu ödülünü almış birim olarak bu başarıyı sürdürülebilir hale getirme vizyonuyla çalışmalarını sürdürüyor. 7 gün 24 saat kesintisiz şekilde vatandaşla iletişim kurarak talepleri çözüme ulaştıran İnegöl Belediyesi Çözüm Merkezi, çözüm odaklı anlayışını güçlendirmek adına düzenlenen gelişim eğitimleriyle hizmet kalitesini her geçen gün daha da yukarı taşıyor.

ÇÖZÜM MERKEZİ EKİBİ 7/24 VATANDAŞIN HİZMETİNDE

İnegöl Belediyesi’nin vatandaş odaklı yönetim anlayışının önemli bir parçası olan Çözüm Merkezi birimi, 153 ve 0530 157 30 00 numaralı WhatsApp hattı üzerinden birebir iletişim sağlayarak her gün yüzlerce şikâyet, talep ve öneriyi dinliyor, değerlendiriyor ve ilgili birimler ile kurumlara aktarıyor. Bu süreçte birçok şikâyet, hızlı müdahaleler ve etkili geri bildirimlerle memnuniyete dönüşüyor. Kurumsal yapıyı güçlendirmek, hizmet kalitesini artırmak ve vatandaş memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla yürütülen eğitim faaliyetleri ise bu anlayışın önemli bir parçasını oluşturuyor.

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ’NDEN PROFESYONEL DESTEK

Uludağ Üniversitesi Orhaneli Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlileri Dr. Emel Karadağ, İsmail Çakmak ve Yüksekokul Sekreteri Banu Alan Yaman tarafından iki grup halinde gerçekleştirilen eğitim programında, Çözüm Merkezi çalışanlarına yönelik kapsamlı bir gelişim süreci yürütüldü. Eğitimlerde; çağrı merkezi hizmetlerinde profesyonel iletişim teknikleri, stres yönetimi, problem çözme becerileri, etkin dinleme ve empati gibi önemli başlıklar ele alındı. “Çağrı Merkezi Çalışanının İletişim Becerileri ve Yeterlilikleri”, “Problem Çözme Teknikleri”, “Çalışma Ortamındaki Stres Unsurları” ve “Çalışan Beklentileri” gibi konu başlıkları üzerinden hem teorik bilgiler hem de uygulamalı örneklerle eğitimler desteklendi. Program sayesinde Çözüm Merkezi personeli, mevcut deneyimlerini pekiştirmenin yanı sıra vatandaşla daha sağlıklı ve etkili iletişim kurma becerilerini geliştirme imkânı buldu. Program sonunda ise personellere sertifika takdim edildi.

DİJİTAL ÇALIŞMALAR İLE HİZMET KALİTESİ ARTIYOR

Günümüzde dijitalleşmenin ve etkili iletişimin yerel yönetimlerdeki önemi giderek artarken bu doğrultuda İnegöl Belediyesi de vatandaşla daha güçlü bir iletişim kurabilmek adına çeşitli adımlar atıyor. “En hızlı ulaşılabilir belediye” unvanına sahip olan İnegöl Belediyesi, yalnızca hizmet yatırımlarıyla değil, personel eğitimleri ve kurumsal gelişim çalışmalarıyla da hizmet kalitesini artırmayı hedefleyen çalışmalarını sürdürmeye devam ediyor.

Gündemdeki Diğer Haberler


Erdoğan: 2026 NATO Zirvesi Ankara'da... Yapay zekâda iddialı hedefler

MKE'nin 'Nüfuz Edici Bomba'sı engel tanımıyor!

Tarım ve Orman'dan Çubuk’taki yem sektörüne teknik ziyaret

Kahramanmaraş'ta Şahbazlı'dan Vali Ünlüer'e anlamlı hediye

Mudanya'nın bisiklet sporcusu zirveye pedal çevirdi

1 TL'lik kayısı paylaşımı 1,4 milyon TL cezaya patladı! Yanıltıcı paylaşıma milyon liralık ceza!

Emine Erdoğan’dan 'Koruyucu Aile Günü'nde anlamlı mesajlar

Denizlililer doğada nefes aldı

Bakan Şimşek: Dezenflasyon süreciyle fiyat istikrarına odaklanıyoruz

HEMBA'dan 3 milyon kişi faydalandı... Bilgisayar İşletmenliği HEMBA'nın gözdesi

Sakarya’da satınalma ve tedarik zirvesi düzenlendi

Antalya Kent Lokantası Kepez’de kapılarını açtı

Bursalı çocuklardan 'Alis Harikalar Diyarında'ya büyülü yorum

Bursa Nilüfer’in minik gururları Başkan Özdemir’le buluştu

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İngiltere Dışişleri Bakanı'nı kabul etti

İzmir Büyükşehir'den yangınların bilançosu

Manisa’da anlamlı anma töreni

İETT yeni uygulama ile 100 bin kağıt tasarrufu sağlayacak

Atlı Jandarma Timleri Denizli ve Gaziantep’te

Hatay'da çocuklar ve gençler 'Yeni Yaşamın Filizleri' ile müzikle buluştu

Muharrem İnce'den Saraçhane çağrısı

Yaz seyahati öncesi sürücülere kritik 'bakım' uyarısı... Yaz aylarında araç bakımı şart

Genç turist İznik Gölü’nde mahsur kaldı!

Gebze Belediyesi sporcularından şampiyonluk coşkusu

Genç KOMEK öğrencilerinden zeka arenasında büyük zafer

Manisa İtfaiyesi'nden 6 ayda 5 bin olaya müdahale

AFAD'dan İzmir ve Bilecik'e 60 milyon TL acil yardım ödeneği

Ordu'da tarıma makine gücü

Sakarya Karasu'da sahil düzenleme tamamlanmak üzere... Turizme yeni cazibe merkezi olacak

ASAT’tan Kepez’e altyapı yatırımı

Yükleniyor